niedziela, 20 września 2020 r., imieniny Eustachego, Filipiny, Faustyny

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Radny Henryk Gut chce więcej pieniędzy dla katolickiej szkoły, którą kieruje

Radny Henryk Gut, jako dyrektor Liceum Klasycznego im. Papieża Jana Pawła II w Ostrołęce, wnioskuje o wyższą dotację z budżetu miasta dla szkoły, którą kieruje. Portfel placówki z jakiegoś powodu się kurczy i funduszy nie wystarcza. Projektem uchwały w tej sprawie zajmą się radni podczas najbliższej sesji.

Historia placówki sięga roku 1998, kiedy z inicjatywy Stowarzyszenia Rodzina Polska w Ostrołęce, powstało gimnazjum, a później liceum wraz ze szkołą podstawową.

Reklama Z placówką mieszczącą się w domu parafialnym kościoła farnego przy ulicy Szwedzkiej 2, od początku związany jest radny miasta Henryk Gut, który od 2000 roku objął funkcję dyrektora i pełni ją do dziś. Szkoła, jako placówka publiczna, prowadzona przez organ inny niż jednostka samorządu terytorialnego, także podlega dotacji określonej w ustawie o finansowaniu zadań oświatowych. Cyklicznie wysokość dotacji jest aktualizowana. Ostatnia taka aktualizacja miała miejsce w lipcu oraz wrześniu 2019 roku.

Dotacja za niska wobec rosnących kosztów

Dla dyrekcji Liceum Klasycznego to fundusze niewystarczające, dlatego kierownictwo placówki wnioskuje o powiększenie kwoty dotacji. Czym swoją prośbę uzasadnia? To przede wszystkim trudna sytuacja szkoły, która jako publiczna placówka nie może pobierać czesnego.

Reklama - Kierownictwo liceum zwróciło się z prośbą o zwiększenie kwoty dotacji z uwagi na trudną sytuację finansową szkoły, która, mając status szkoły publicznej, nie może pobierać czesnego. Taką decyzję, na podstawie art. 39 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, może podjąć organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego, stąd przedłożony projekt uchwały. Przewidywane skutki finansowe uchwały dla miasta Ostrołęki to kwota ok. 36 tys. zł - czytamy w uzasadnieniu uchwały.

Dotacja dla uczniów czy na wynagrodzenia?

Dodatkowa dotacja miałaby pokryć rosnące koszty utrzymania szkoły. Dotychczas w zasobach lokalowych przy ulicy Szwedzkiej 2 w Ostrołęce funkcjonowały trzy szkoły - podstawowa, gimnazjum i szkoła ponadgimnazjalna. Teraz, po reformie oświaty, w strukturze szkoły funkcjonuje tylko liceum.

Reklama Dyrekcja zwróciła się zatem o podniesienie dotacji z uwagi na trudną sytuację finansową. Na co konkretnie miałyby pójść fundusze, nie wiadomo. Lwią część budżetu szkoły pochłaniają wynagrodzenia dla dyrekcji oraz nauczycieli. Od początku istnienia placówki pracuje tam radny miasta Henryk Gut. Jak wykazał w oświadczeniu majątkowym, jego pensja z tytułu umowy o pracę nie należy do niskich. W 2017 roku zarobił na stanowisku dyrektora 100 tys. 185 zł, a w 2018 niewiele mniej, bo blisko 95 tys. zł.

W szkole pracuje też inny radny - Ryszard Żukowski, który po zakończeniu pracy w Szkole Podstawowej nr 1, przeszedł na emeryturę, dorabia w katolickiej szkole, którą kieruje jego kolega z rady miasta. Żukowski, jako nauczyciel, zarobił tam w 2018 roku 33 tys. 756 zł.

Łączne wynagrodzenie dwóch radnych zatrudnionych w katolickiej szkole wyniosło w ubiegłym roku blisko 130 tys. zł. Wielu ostrołęczan z pewnością chciałoby tak zarabiać. Pieniędzy w szkole jednak jest za mało, a w projekcie uchwały nie ma wzmianki na temat ewentualnych oszczędności, które zostały lub mają zostać wprowadzone w placówce.

Wyświetleń: 8082 komentarze: 105
23.10.2019, 13:21r. Drukuj




Powrót


Egon @ 13:32, 23.10.2019

IP: 5.173...0

7.000 zł miesięcznie a ilu jest tam uczni, żeby tyle zarabiać, następny 2.500 zł.

szkoły @ 13:37, 23.10.2019

IP: 83.17...138

Szkoły wyznaniowe proponuję by były prywatne i opłacane przez rodziców.

Alojz @ 13:43, 23.10.2019

IP: 5.173...167

Jaki tytuł artykułu :) Dziwne to by było gdyby chciał pieniędzy a nie kierował szkołą :)))

o matulo @ 13:45, 23.10.2019

IP: 195.12...148

Tylko nie to, niech rodzice płaca za tą szkołę, radni proszę miejcie to na uwadze jak głosuje zawsze PIS na sesjach, jak utrudnia prezydentowi i dawajcie mu kasy, która pójdzie do ich kieszeni

Zaciekawiony @ 13:46, 23.10.2019

IP: 83.28...98

Zapowiada się interesujące posiedzenie rady, każdy będzie zgłaszał własny interes :)

dfg @ 13:47, 23.10.2019

IP: 176.109...250

mi kiedyś proponowali tam prace za śmieszną stawkę na zlecenie, widocznie nauczycielom nie chcą płacić dużo, a sobie owszem

kolo @ 13:57, 23.10.2019

IP: 37.47...122

Jestem dyrektorem w korpo i zazdroszczę zarobków i spokojnej pracy.

Endy @ 13:58, 23.10.2019

IP: 194.50...146

Ostrołęcki nawiedzony Rydzysław, niech się za robotę weźmie!!!

ha @ 13:59, 23.10.2019

IP: 46.170...1

Niech napisze do ministra oświaty z PiSu.

Henryk @ 14:00, 23.10.2019

IP: 5.173...191

Tylko własne interesy się liczą jak zwykle. Kulik może nie jest idealny ale przynajmniej nie knuje na boku jak wyciągnąć kasę z miasta jak tamci poprzedni i widac ze dalej to robia

# @ 14:04, 23.10.2019

IP: 5.173...107

drugi rydzyk w ostrolece.jak Ci ma lo to swoją wypłatę przeznacz.albo poszukaj bezdomnego sponsora

ketuks @ 14:10, 23.10.2019

IP: 185.246...35

Jeśli jeden człowiek ma urojenia to to się nazywa szaleństwo, jeśli wiele osób ma urojenia to to się nazywa religia. Nie wiem z jakiej okazji w tego typu szkołach ma partycypować państwo.

Ja Wam powiem @ 14:17, 23.10.2019

IP: 195.12...148

Jak BO zagłosuje za projektem Guta, to Pis zagłosuje za projektem Mierzejewskiego, tak to działa niestety i prezydent nie pomoże

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 14:22, 23.10.2019

IP: 37.30...239

Zaraz tu przyjdzie człowiek od "Guliwera" i wszystko nam wytłumaczy.

mm @ 14:25, 23.10.2019

IP: 213.189...10

Ja też chcę dotację bo mało zarabiam, gdzie się mogę zgłosić?

ketuks @ 14:27, 23.10.2019

IP: 185.246...35

żyjemy w państwie świeckim i szkoła ukierunkowana na indoktrynację nie powinna istnieć. jestem ciekaw jak w tej szkole np. godzą ewolucję z kreacjonizmem. nie wiem bynajmniej jak teizmem ewolucyjnym można pogodzić ewolucję z rajem utraconym i Chrystusem odkupicielem.

Zbigniew @ 14:35, 23.10.2019

IP: 37.128...239

Tą szkołę warto dofinansować.

Ono @ 14:45, 23.10.2019

IP: 5.173...248

Skoro ta szkoła upomina się o dofinansowanie to co mają powiedzieć inne szkoły takie z prawdziwego powołania, funkcjonujące dla wszystkich i od wielu wielu lat. Z ogromną liczbą uczniów i nauczycieli. Oczywiście zatrudnionych na umowę o pracę a nie umowę zlecenie.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:58, 23.10.2019

IP: 217.146...87

Ile zarabia dyrektor w publicznej szkole?

dc @ 15:05, 23.10.2019

IP: 91.229...26

NIech se pomniejszy wynagrodzenie

oka @ 15:21, 23.10.2019

IP: 185.166...149

A ile płącą za wynajem, może tu szukać oszczędności.

bez @ 15:29, 23.10.2019

IP: 86.19...60

Ta szkoła przez swój chory system ,, kształtowania ,, charakterów co roku wypuszcza w świat kolejne rzesze młodych ateistów z głębokim urazem do Kościoła . Czy takie jes jej prawdziwe zadanie ?? Niech ktoś się tym zainteresuje ,,,

Klara @ 15:40, 23.10.2019

IP: 46.113...85

Żyjemy w świeckim państwie, dlatego szkołą wyznaniowa (w tym przypadku katolicka) powinna być finansowana przez KK. Ewentualnie przez rodziców uczniów.

Ilona @ 15:48, 23.10.2019

IP: 37.47...159

Może warto zapytać się uczniów , którzy chodzą do tej szkoły jak dyrektor Gut pomaga im w zajęciach wyrównawczych, jakie pomoce dydaktyczne dla nich kupuje i jakim dobrym jest człowiekiem? Łatwo oceniać i komentować ... Jestem mamą ucznia chodzącego do tej szkoły. Dziś mogę powiedzieć, ze była to najlepsza decyzja jaka podjęło moje dziecko. W tej szkole ważne są wartości ale to chyba nic złego ?
To co jest dobre zawsze będzie niewygodne.

gość @ 15:48, 23.10.2019

IP: 178.235...37

szkoła powiina być finansowana przez KK i rodziców

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:50, 23.10.2019

IP: 217.146...87

Cyt.:
"Z badania przeprowadzonego przez portal wynagrodzenia. pl wynika, iż średnie wynagrodzenie na stanowisku dyrektora szkoły publicznej, wynosi 5 539 PLN brutto."

Bierzemy zatem 100185 zł - 36 tys = 5348 zł

Wiecie już, skąd powinny pochodzić te pieniądze?

Niby dlaczego te Pan ma zarabiać więcej, niż przeciętny dyrektor publicznej szkoły, skoro jest ona dotowana z budżetu miasta?

Ja nie chce się dokładać do pensji tego Pana.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:51, 23.10.2019

IP: 217.146...87

Bierzemy zatem 100185 zł - 36 tys /12 = 5348 zł

as @ 15:53, 23.10.2019

IP: 37.248...122

Moja Ostrołęka z każdym kolejnym politycznym artykułem upada coraz niżej. Ten portal to największy wstyd naszego miasta.

tadzieniek @ 15:56, 23.10.2019

IP: 37.47...9

przypominam jak poprzednicy w ratuszu i ich przyboczni oskubywali na nieuczciwe
subwencje nieistniejących uczniów na stanie szkoły. Sumka to była ogromna jak na tak ograbione miasto. Inni nauczyciele,
którzy nie byli konfidentami zarabiają miernie. Czemu w Ostrołęce społeczeństwo
toleruje tak przerażającą patologie.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:58, 23.10.2019

IP: 217.146...87

as, a z której strony, ten temat jest polityczny?

Rebeliant Remek @ 16:16, 23.10.2019

IP: 188.146...228

Rumiany kiedyś obiecał, że do budżetu powróci wyłudzona przez Stowarzyszenie Pokój i Dobro dotacja. Przypomnijcie o tym koledze panowie radni bo do dziś dnia nie powróciła. Może wtedy z tej puli coś uszczkniecie.

Radek @ 16:24, 23.10.2019

IP: 37.30...255

A ile zarabia Kulik?

Ile zarabiają pełnomocnicy Kulika?

Rosa @ 16:26, 23.10.2019

IP: 176.109...119

Super radni, załatwiają własne interesy na sesjach.
Najpierw, aby nie podniesc podatku w Galerii Bursztynowej, bo sklep zarejestrowany jest na synka lub inną rodzinę- teraz wyciągnąć kasę z naszych podatków na swoje interesy.
Do następnych wyborów- trzeba was zapamiętać...

ketuks @ 16:28, 23.10.2019

IP: 185.246...41

do Klara. takich szkół nie powinno w ogóle być. jak można powiedzieć o kimś kto skończył taką szkołę że ukończył szkołę powszechną? jak tam traktowana jest fizyka czy matematyka? z przymrużeniem oka. prędzej wyjdzie z tej szkoły posłuszna zindoktrynowana ameba.

Lena @ 16:31, 23.10.2019

IP: 2a00:f41...d201

Czy wzrosno podatki? Rozdawnictwo.prywata

Kamilla @ 16:32, 23.10.2019

IP: 2a00:f41...d201

Czy wzrosno podatki? Rozdawnictwo.prywata

ketuks @ 16:32, 23.10.2019

IP: 185.246...41

żyjemy w wolnym państwie ale świeckim, jeśli ktoś bardzo chce to poza szkołą może sobie wyznawać co chce i mieć inny pogląd na stworzenie świata, ewolucję itp ale szkoła w tym wieku powinna być świecka, nie można nauczać o czymś nierzeczywistym co się pod tym później podpisuje że to jest coś na równi ze szkołą powszechną.

Krzyś @ 16:33, 23.10.2019

IP: 83.12...26

Wystarczy szkołę przekształcić na prywatną,taką była na początku istnienia i pobierać czesne od rodziców uczniów.Ilu ich wtedy zostanie?

ketuks @ 16:59, 23.10.2019

IP: 185.246...41

*****na równi ze szkołą publiczną

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 17:13, 23.10.2019

IP: 37.30...239

Nie marudzić, tylko zakładać swoją szkołę.

Krzyś, załóż prywatną szkołę i pobieraj czesne od uczniów.

Jansz@ @ 17:14, 23.10.2019

IP: 37.30...205

Dużo ludzi chciałoby tyle zarabiać ale pięniędzy nadal jest za mało. Byłam uczennicą tej szkoły i na koniec roku szkolnego dyrektor mnie obraził i to bardzo mocno

Karol @ 17:22, 23.10.2019

IP: 79.184...17

Mój syn chodził do tej szkołyMam wyrobione zdanie na temat dyrekcji i niektorych nauczycieli Zaznaczam ze złe zdanie angry

Marek @ 17:34, 23.10.2019

IP: 5.173...117

Ludzie , co wy pieprzyta. Gut to milioner

Bez @ 17:49, 23.10.2019

IP: 86.19...60

Karol. Dokładnie. Monityczny niereformowany beton postkomunistyczny. Beton po studiach to nadal beton ale bardziej niebezpieczny bo przeczesany na dewocyjna prawą stronę... 🤔

$$$$$$ @ 18:14, 23.10.2019

IP: 188.147...72

Prośbę niech kieruję do biskupa

Dolek @ 18:15, 23.10.2019

IP: 37.248...91

Co to jest szkoła klasyczna ? Czego tam uczą ? Jaki poziom wiedzy prezentują sami nauczyciele ? Ja wam coś powiem. Chcecie dobrego wykształcenia to musicie uczyć się języków obcych, ( fizyki, matematyki ) - musicie to rozumieć, logicznego myślenia, układania algorytmów, funkcji logicznych, elektrotechniki, informatyki, automatyki, hydrauliki wraz z pneumatyką. Jak to wszystko ogarniecie to jesteście w stanie zarabiać co najmniej 10 tyś. złotych miesięcznie. Powodzenia.

wyorca @ 18:34, 23.10.2019

IP: 31.41...214

dziwi mnie że rady wie że miasto niema na szkoły 14 ml zł a on chce dodatkowe pieniądze niedawno było pisane może cico go wybral na radnego nie dadzą mu własne pieniądze i nie będzie problemu

Zga @ 18:55, 23.10.2019

IP: 80.161...79

Nie rozumiem niby z jakiej racji miasto ma dotować prywatną szkołę dodatkowymi pieniędzmi? Czy w liceach w Ostrołęce brakuje miejsc że katolicka szkoła musi istnieć? Chyba szkoły prywatne działają dzięki czesnemu jakie płacą rodzice uczniów, jakby działały dzięki pieniądzom publicznym to powinny być szkołami publicznymi.

masa @ 19:16, 23.10.2019

IP: 178.235...247

Niech darmozjad weźmie się za łopatę . pisiorska ośmiornica .

Pytajacy @ 19:38, 23.10.2019

IP: 78.152...168

Ten pan prowadzi kebab Gutek ?

Zając Poziomka @ 19:44, 23.10.2019

IP: 188.147...42

Ma takie prawo i może z niego skorzystać i taką prośbę może wystosować.
To co zrobią radni i nasz prezydent Guliwer (Redakcja MO chcąc nie chcąc nadała nowy pseudonim prezydentowi Ostrołęki laughing laughing laughing laughing ) to już druga sprawa i to ich trzeba będzie rozliczyć przy następnych wyborach.
Fakt jest faktem, że gdyby w tej szkole była promocja środowiska LGBT to Guliwer z chęcią by przyznał dotację a tak pożyjemy zobaczymy, czwartek może być emocjonujący.
Głupi Kowalski to chyba zawału dostanie laughing

do wyżej @ 19:55, 23.10.2019

IP: 79.185...17

przestań oglądać TVpis i Trwam i zacznij trochę myśleć

Nauczycielka @ 20:08, 23.10.2019

IP: 217.99...27

Jako nauczycielka mam kilkoro uczniów z tej szkoły na korepetycjach. Tragedia! Poziom wiedzy tych młodych ludzi w jęz angielskim, straszna!

Ja @ 20:26, 23.10.2019

IP: 37.248...215

To jest jakiś cyrk. Ręce opadają i płakać się chce co tu się wyprawia. Dyrektor masowej szkoły gdxie jest 600,700, 1000 uczniów tak nie zarabia! Co chwila to jakiś biznesmen wyciągając pieniądze z ludzkich podatków. Szok! 😲

Raf @ 20:31, 23.10.2019

IP: 178.235...9

projekt uchwały w tej sprawie wniósł Pan Prezydent

tekst @ 20:34, 23.10.2019

IP: 188.147...1

z tacy weź sobie , dogadaj się z sukienkowymi i kropka

uczeń @ 20:44, 23.10.2019

IP: 178.213...237

2 godziny religii,4 wychowania fizycznego,1chemia,1fizyka,1biologia,1geogra
fia

Łot @ 21:14, 23.10.2019

IP: 178.213...121

Żeby szkoła prosperowała lepiej, potrzeba więcej uczniów tak? Panie Gut, ja mam dla Pana pomysł na nowy profil: PALADYŃSKI! Byłby to profil z rozszerzoną religią i WFem, a po ukończeniu, absolwent byłby prawdziwym paladynem! Wchodzi pan w to?

szok @ 21:21, 23.10.2019

IP: 94.254...28

nauczyciele zarabiaja bardzo malo w porownaniu z pensja dyrektora

Rodzic @ 21:36, 23.10.2019

IP: 188.147...61

Mowy nie ma a dla dzieci z niepełnosprawnością pieniędzy nie ma dla nauczyciela wspomagającego

ketuks @ 21:45, 23.10.2019

IP: 185.246...41

do: uczeń. to i tak dobrze myślałem że 4 godziny religii 2 godziny historii wyklętych 1 godzina czytania i pisania.... tongue

Zając Poziomka @ 21:51, 23.10.2019

IP: 188.147...42

Oj tam chce chce. Guliwer na pewno mu nie da to fest chłopak, w końcu tyle obiecał i spełnia obietnice.
Chyba spełnia nie? Ktoś coś wie? zna jakąś obietnice którą spełnił? wassat

Obserwator @ 22:11, 23.10.2019

IP: 83.6...56

Nie dotykaj tego tematu, że nie spełnia obietnic bo przyjdzie Kowalski i powie, że to pisu wina. Tyle roboty, że nie ma kiedy taczek załadować..
A propos dotacji, to jak miasto ma utrzymywać to i tak będzie musiało zapłacić, jak guliwer czy radni nie wyrażą zgody to na koniec roku i tak to pokryją tylko po cichu. A jeśli chodzi o pensję dyrektora no to nie przesadzajcie, że za 3800 na rękę to jest ogromna kasa ? Żarty jakieś ? Ofc nie mówię o amebach, karynach i sebach, którzy robili wszystko inne, oprócz zadbania o swoją przyszłość i teraz zarabiają najniższą krajową - głos tych ludzi a propos wynagrodzeń innych to hipokryzja.

ruski szpion @ 22:37, 23.10.2019

IP: 176.109...166

Panie Kulik, co się tak rzucili kupkami po tą kasę do pana ?
Najpierw trzech
Teraz dwóch.
Albo strasznie wygłodnieli ?
Albo widzą, że inni dostają to może i im skapnie ?

...jesio...padumaju ...
laughing laughing laughing
.

nie @ 23:05, 23.10.2019

IP: 2a01:110f...fa01

nie dla finansowania szkół wyznaniowych i innych zboczeń

Raf @ 23:33, 23.10.2019

IP: 178.235...9

Dlaczego prezydent wniosl do rady taki projekt uchwaly?

Adam @ 04:12, 24.10.2019

IP: 5.172...27

Panowie do roboty ,swoje rozgrywki -rozgrywajcie w domu Prezydent musi realizować to co obiecał w kampanii wyborczej ,ludzie mu zaufali-też do roboty ,wam panowie radni ludzie też zaufali ,miasto czeka na wyniki ,bo już minął rok ,a wy nic nie robicie ,to i z diet proszę, zrezygnować ,znajdą się prawdziwi społecznica ,a wam już możemy podziękować ,jak na siłę będziecie tego się domagać ,referendum odwoławcze i do widzenia .30 lat gadania już minęło ,bieda aż piszczy ,do roboty i to ostro,,Miasto zadłużone po uszy -do roboty,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

kl @ 05:41, 24.10.2019

IP: 178.235...148

Pani ,,Ilono,, - szkoła jest od wiedzy naukowej. Daje mądrość, kulturę. Spaja młodego człowieka ze społeczeństwem. Uczy o dorobku naukowym człowieka. Daje wolność światopoglądową i szacunek dla innych. I na to my wszyscy składami się z naszych podatków. A tzw ,,wartości,, które wpaja dzieciom ,,szkoła,, guta to za swoje albo za pieniądze kościoła katolickiego. Bo to Pani prywatna sprawa.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 06:29, 24.10.2019

IP: 188.146...190

Adam, prezydent musi realizować to, co uchwalą radni, a potem go z tego rozliczają. Przyznali mu uposażenie, więc mają prawo wymagać. Niech weźmie się do pracy, a swoje rozgrywki zostawi w domu. Jak na siłę będzie się opierał, to do widzenia. Bieda aż piszczy, do roboty i to ostro, miasto coraz bardziej się zadłuża, 14,5 mln na oświatę brakuje.

rączkiwgórę @ 08:07, 24.10.2019

IP: 46.170...1

Kto głosował na naśladowcę Rydzyka?

do nieradiomaryjny @ 08:17, 24.10.2019

IP: 83.28...156

Jakbym miasto nie miało 125 mln długów po poprzednikach to nie brakowałoby na oświatę.

Rogaś z Doliny Roztoki @ 08:20, 24.10.2019

IP: 178.235...240

do nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 06:29, 24.10.2019IP: 188.146...190

Brakuje na wszystko bo Twoi idole , idioto, zostawili taki a nie inny budżet na ten rok !!! Bo Twoi idole, idioto, podpisali takie a nie inne umowy z wykonawcami inwestycji !!!!

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:26, 24.10.2019

IP: 2a00:11c0...85

Cyt.:
"Bieda aż piszczy, do roboty i to ostro, miasto coraz bardziej się zadłuża, 14,5 mln na oświatę brakuje."

Tępy naziolu, ta bieda ma twarz Kotowskiego i PiS, po którego 12 latach rządów, miastu pozostało 130 mln długu, dodatkowe zobowiązania, cofnięte finansowanie remontu Blachnickiego i dodatkowe koszty remontu mostu - podaj źródło informacji, że miasto się zadłuża i ile na tę chwilę, ten dług wynosi.

Brak 14,5 miliona, to jest niedobór w budżecie - kto go układał?

Znowu szukasz głupszych od siebie, zaślepiony PiSowski propagandzisto???

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:28, 24.10.2019

IP: 2a00:11c0...85

Cyt.:
"Nie dotykaj tego tematu, że nie spełnia obietnic bo przyjdzie Kowalski i powie, że to pisu wina."

Nie PiSu, tylko poprzednich władz miasta z PiSu - patrz mój wpis wyżej.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:39, 24.10.2019

IP: 217.146...85

NaPiSz nam, na co poszły te pieniądze, oprócz fontanny za 1,2 mln.

Czy przez miasto przeszedł jakiś kataklizm?

Po Załusce pozostała obwodnica, z mostem na Czeczotce i oczyszczalnia ścieków, a co pozostało po Kotowskim - parking, będący dojazdem do domu parafialnego, fontanna za 1,2 mln i rozmodlone miasto i offset na galerię handlową, niższy niż w sąsiedniej Łomży, o pona 8 mln, no i oczywiście, słynna "gruzińska reklamówka", w której było 45 tys. niewiadomego pochodzenia - w każdym normalnym państwie, za tę "reklamówkę", ktoś na takim stanowisku, zostałby wdeptany w ziemię i w ciągu doby miałby postawione zarzuty prokuratorskie, no ale nie w Ostrołęce.

Do jan kowalski @ 09:48, 24.10.2019

IP: 2a01:110f...e375

Nie zauważyłeś że ludzie mają już dość twojego pie.rdzenia i po prostu cię ignorują xD?
Nie szkoda ci czasu i klawiatury na wypisywanie steku propagandowych kłamstw ?
No chyba że masz za to płacone, to by wszystko wyjaśniało.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:51, 24.10.2019

IP: 217.146...85

Tak, mam za to płacone - wyjaśnione?

ZZZ @ 09:55, 24.10.2019

IP: 87.205...198

Nikt Gutowi nie zabroni , jeśli chce , niech wyciągnie kasę ze swojej skarpety i po problemie . Jeśli nie , zapytaj pan , panie Gut czy mieszkańcy popierają to co pan chce . Bo ja np. wolę krócej czekać na lekarza na SORZE

ZZZ @ 10:05, 24.10.2019

IP: 87.205...198

Panie Gut - dobra rada, odejdż pan na emeryturę i odpoczywaj .

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 10:09, 24.10.2019

IP: 188.146...190

ZZZ, właśnie radny Gut zapyta radę, czyli przedstawicieli mieszkańców, czy popierają.

fazii @ 10:15, 24.10.2019

IP: 5.173...191

Dla tego pana ani jednej złotówki nie dał bym.
A rodzice jak chcą dzieci posyłać do takich szkół to niech sami opłacają w Polsce są publiczne szkoły i to do takich szkół powinno się dopłacać

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 10:24, 24.10.2019

IP: 188.146...190

fazzi, umiesz czytać?

" Szkoła, jako placówka publiczna, prowadzona przez organ inny niż jednostka samorządu terytorialnego, także podlega dotacji określonej w ustawie o finansowaniu zadań oświatowych. Cyklicznie wysokość dotacji jest aktualizowana. Ostatnia taka aktualizacja miała miejsce w lipcu oraz wrześniu 2019 roku."

Nie ma obowiązku posyłać dzieci do tej szkoły, poślij swoje gdzie indziej, a ludzie jeśli chcą, to mogą.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:31, 24.10.2019

IP: 217.146...85

Tępy naziolu, znaczy, że miasto wywiązało się ze swego obowiązku i wystarczy.

Oczywiście, że nie ma takiego obowiązku, a czy ktoś twierdzi, że jest?

Niech dyrektor zmniejszy sobie uposażenie, do średniego wynagrodzenia dyrektorów szkół publicznych w Polsce i znajdzie owe 36 tys. - proste?

Bo niby dlaczego, ma zarabiać więcej od średniej krajowej?

sami fachowcy @ 10:34, 24.10.2019

IP: 83.28...118

szkoda czasu na czytanie tych wszystkich komentarzy. ... Mowa nienawiści ...
nic więcej !!!
Żenada drodzy hejterzy

podatnik @ 10:47, 24.10.2019

IP: 83.28...156

Na całym świecie prywatne szkołu utrzymują się same, a publiczne za pieniądze podatników.

Maria @ 10:49, 24.10.2019

IP: 37.30...86

Panie Gut: W pisie podobno obowiązuje SKROMNOSC I POKORA. Jak ty człowieku się nie wstydzisz brać tyle kasy..

Panie prezydencie ani grosza więcej. Ani grosza.

sami fachowcy @ 10:51, 24.10.2019

IP: 83.28...118

czytasz ze zrozumieniem ?? ta szkoła jest szkołą publiczną.
Zal naprawdę uczestniczyć w tej dyskusji. Sami specjaliści tu sasiadają :D

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:51, 24.10.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"szkoda czasu na czytanie tych wszystkich komentarzy."

Skoro nie czytałeś, to skąd wiesz?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:58, 24.10.2019

IP: 217.146...85

To odnoś się do konkretnych wpisów, a nie uogólniasz, twierdząc, że ich nie czytałeś - to, co komentujesz???

sami fachowcy @ 11:04, 24.10.2019

IP: 83.28...118

Janie Kowalski musisz dostawać dobrą stawkę za hejtowanie ludzi niewygodnych dla siebie. Każdy artykuł komentujesz w expresowym tempie. Zapewne jeszcze masz czas na pracę. Nie okradasz przypadkiem swojego pracodawcy z czasu i pieniedzy? No chyba, że masz swoj biznes i masz na to czas.Przecież on też odprowadza za Ciebie mądralo podatki. Czy może nie mam racji?? Jęśli jestes taki mocny w rozliczaniu wszystkich może z następna kadencją sam wystartuj skoro jestes tak wszechwiedzący. Łatwo jest komentować a na głupotę rady nie ma. Tyle w tym temacie :)

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:12, 24.10.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"za hejtowanie ludzi niewygodnych dla siebie."

Wskaż chociaż jeden przykład, mojego hejtowania kogokolwiek.

Cyt.:
"Nie okradasz przypadkiem swojego pracodawcy z czasu i pieniedzy?"

Musiałbym okradać, sam siebie laughing laughing laughing laughing

Cyt.:
"Łatwo jest komentować"

To komentuj, czy Ci ktoś zabrania?

Cyt.:
"a na głupotę rady nie ma."

Czego jesteś najlepszym przykładem, bo jak można komentować coś. czego się nie czytało - nieoglądane filmy, penie też recenzujesz.

Cyt.:
"Tyle w tym temacie :)"

Potwierdzam laughing laughing laughing laughing laughing laughing

tadzieniek @ 11:15, 24.10.2019

IP: 37.47...226

Zaszłości z kryminalnej działalności byłej dyrektor oświaty potem skarbnik i o zgrozo teraz prezes procentują. Słynne 452 tys. dalej się miastu z odsetkami należą. Jak już wcześniej pisano ruumiany obicał zwrócić i good. Skończcie z tą fałszywą skromnością. Weście przykład z ze słów stasieńka karczewskiego. Różne stasieńki już w tym ograbianiu brały czynny udział.

sami fachowcy @ 11:16, 24.10.2019

IP: 83.28...118

tacy fachowcy jak Ty to skarb :D
lenie i nieroby komentujące artykuły i cytujący innych.
Tylko pozazdrościć mądrości. Tyle w temacie fachowco :)

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:20, 24.10.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"lenie i nieroby komentujące artykuły i cytujący innych."

No, to już sporo o Tobie wiemy - nie masz czasu na czytanie, tylko na komentowanie tego, czego z braku czasu nie przeczytałeś - brawo - tacy fachowcy to skarb, bo komentując, nie muszą niepotrzebnie tracić czasu na czytanie, tego co komentujesz laughing laughing laughing

Cyt.:
"Tyle w temacie fachowco :)"

Powtarzasz się, "fachowcu", nie "fachowco", no chyba, że znowu piszesz o sobie.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:22, 24.10.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Słynne 452 tys."

Czy mógłbym poprosić o przybliżenie tematu?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:26, 24.10.2019

IP: 217.146...85

Swoją drogą to niezła metoda, komentować to, czego się nie czyta laughing laughing laughing laughing

Łapią się na to, między innymi Ci, którzy potępiają "Gazetę Wyborczą", ale zapytani, czy czytają, twierdzą, że nie laughing laughing laughing laughing

Ja, nie czytam "Gazety Polskiej", nie słucham radia co ma ryja i nie ogladam TVTWAM i ich nie komentuję, no ale oczywiście, nikt nie musi brać ze mnie przykładu laughing laughing laughing laughing

do jk @ 11:34, 24.10.2019

IP: 83.28...47

ty dobrze wiesz 12lat na kredyt -normalne - nie bylo pieniazkow bo wygral PiS w Ostrolece =teraz miejmy nadzieje nie bedzie odwetu a ty dalej przeciw nam propstym ludziom nie wstyd ci

do jk @ 11:36, 24.10.2019

IP: 83.28...47

jusz kiedys ci mowilem nie ub ? ryja to masz ???

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:44, 24.10.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"nie bylo pieniazkow bo wygral PiS w Ostrolece"

Hmm, czyżbym o czymś nie wiedział czy w roku 2006, kiedy wygrał PiS, rządziło PiS, PiS miało prezydenta, a poseł z Ostrołęki, był wiceministrem MSWiA - masz problemy z pamięcią???

Poza tym, czy Ostrołęka, była jedynym w Polsce miastem rządzonym przez PiS?

Czy w Siedlcach, ktoś bojkotował PiSowskie władze miast???

Wiem jedno, że PiSowka Rada Miasta, dofinansowała wyjazd PiSich zwolenników, na antyrządową zadymę do Warszawy, byłeś wsród nich? - to jest ewenement na skalę światową.

Uważam, ze radni, którzy głosowali za tym dofinansowanie, powinni ponieść karę, za polityczne zaangażowanie lokalnego samorządu.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:49, 24.10.2019

IP: 217.146...85

A, może wskażesz projekty, które wg Ciebie, zostały złożone, przez 12 lat, do rozpatrzenia?

Bo chyba to jest tak, że, żeby dostać dofinansowanie, to trzeba przedstawić projekt, lepszy od pozostałych - wskażesz takie? - czekam.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:52, 24.10.2019

IP: 217.146...85

Pamiętasz o jednym Panu, we władzach miasta, który był odpowiedzialny za unijne dofinansowanie i przez 10 lat urzędowania, zarobił z pieniędzy Ostrołęczan, ponad 1,5 mln złotych?

Obserwator @ 13:27, 24.10.2019

IP: 83.6...56

A czemu niby ten dyrektor ma obniżyć swoje wynagrodzenie i zarządzać czymś co nie jest jego? Jaki tutaj sens? On ma to ze swojej kieszenie sponsorować?

do nauczycielka @ 13:48, 24.10.2019

IP: 78.9...10

odmiana przez przypadki u Pani też straszna.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:07, 24.10.2019

IP: 217.146...85

A, dla czego ma zarabiać więcej niż inni na tym samym stanowisku i domagać się zwiększenia miejskiej dotacji - czy w tej sytuacji pozostali dyrektorzy szkół, nie powinni się domagać wyrównania ich pensji z jego wynagrodzeniem - w czym są gorsi od niego?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:08, 24.10.2019

IP: 217.146...85

Errata - dlaczego