sobota, 27 kwietnia 2024 r., imieniny Teofila, Zyty, Żywisława

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Twoja strona jest daleko w Google? Wiemy co zrobić, żeby szybko znalazła się na szczycie

Założyłeś stronę firmową lub sklep internetowy i narzekasz na słaby ruch? Setki przedsiębiorców mają ten sam problem. Przyczyna tkwi w nieodpowiednim marketingu lub, co gorsza, w jego braku. Zdecyduj się na współpracę ze specjalistami SEM i pozwól im w pełni wykorzystać potencjał twojej strony www.

W wyszukiwarce Google jest miejsce dla każdego biznesu. Zajmij to najwyższe!

Zasada jest prosta: użytkownicy wyszukiwarki internetowej wybierają te strony, które ukazują im się na pierwszych lokatach. Mowa nie o TOP10, lecz o TOP3 najlepszych fraz - to one są najchętniej klikalne i najczęściej odwiedzane. A ponieważ każde odwiedziny na stronie stanowią szansę na dokonanie zakupu albo złożenie zapytania o ofertę, warto zadbać o ich dużą ilość. Chcąc zająć wysokie miejsce wśród wyników wyszukiwania, zaleca się wdrożyć pozycjonowanie. Jak twierdzi Specjalista SEO z firmy Afterweb, przemyślana strategia realizowana przez zespół ekspertów, każdej stronie internetowej zapewni widoczność w Google. Pozycjonowanie niesie ze sobą stałe zyski, a efekty prowadzonych działań są długotrwałe i satysfakcjonujące.

Jeśli prowadzisz sklep internetowy albo zarządzasz stroną firmową oferującą konkretne usługi, zlecając działania pozycjonerskie zadbasz o odpowiedni marketing. Profesjonaliści zajmą się optymalizacją, link buildingiem oraz content marketingiem, umożliwiając Twojej stronie www wyświetlanie się na pierwszej stronie w Google. Co ważne, witryna ukaże się w wyszukiwarce po wpisaniu w nią danego zapytania, ściśle związanego z promowanym biznesem.

Pozycjonowanie stron czy kampania Google Ads? Wszystko zależy od Ciebie

Obok zwiększania pozycji w wynikach organicznych, można też reklamować się za pośrednictwem reklam sponsorowanych. Wybór metody zawsze leży po stronie klienta. Agencje SEO są zgodne co do tego, że w większości przypadków najkorzystniejszym wyborem będzie połączenie obu metod promocji. Podczas, gdy optymalizacja pozwoli przygotować stronę pod kątem technicznym, a pozycjonowanie zapewni jej miejsce w naturalnych wynikach, reklamy Google Ads zainteresują konkretnych odbiorców. Pierwsza z metod wymaga czasu, lecz jest długotrwała. Druga zapewnia błyskawiczne efekty, odczuwalne dopóki dysponuje się budżetem. Każda ma wiele zalet, jednak najbardziej opłacalne i skuteczne okazuje się pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem obu kanałów. Dlatego nie zwlekaj! Jeszcze dziś skontaktuj się z Agencją Afterweb, gdzie za pozycjonowanie i kampanie reklamowe Google Ads odpowiadają doświadczeni specjaliści.

Żródło: https://afterweb.pl

Materiał partnera

Wyświetleń: 993 komentarze: - Wrzuć na Facebooka 09:14, 25.01.2020r. Drukuj


Powrót