Prezydent Miasta Ostrołęki ogłosił otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. prowadzenia ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji i Kartografii w Urzędzie Miasta Ostrołęki. Zainteresowane osoby mogą składać dokumenty do 31 sierpnia 2021 r.
Wymagania niezbędne to m.in. wykształcenie: wyższe - kierunek geodezja oraz doświadczenie zawodowe: staż pracy - trzy lata, w tym jeden rok w geodezji lub kierunkach pokrewnych. Wymagane cechy osobowe: sumienność, bezstronność, zdolność organizacji pracy, komunikatywność.
Reklama
Zadania wykonywane na stanowisku to m.in.: wprowadzanie zmian w ewidencji gruntów, budynków i lokali z urzędu i na wniosek stron, wykonywanie wypisów i wyrysów, przyjmowanie klientów i załatwianie spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, obsługa geodetów uprawnionych, sprawozdawczość z prowadzonego zakresu spraw.
Osoby zainteresowane zatrudnieniem, są proszone o składanie kompletu wymaganych dokumentów do 31 sierpnia 2021 r. do godziny 12.00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce przy placu gen. J. Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową (decyduje data wpływu do urzędu).
Wyświetleń: 1018 | komentarze: - | 09:20, 22.08.2021r. |