Nowatorskie podejście do nauczania, otwartość na zmieniający się świat czy udział uczniów w życiu społecznym i kulturalnym. Między innymi te kryteria będą decydować o przyznaniu nagród w V edycji konkursu "Edukreator na Mazowszu". Kandydatów do nagród można zgłaszać do 1 października 2021 r.
W ten sposób samorząd województwa mazowieckiego doceni nauczycieli oraz szkoły, które podążają za najnowszymi trendami edukacyjnymi i skutecznie motywują swoich uczniów do działania.
Reklama
W konkursie mogą wziąć udział nauczyciele oraz szkoły stwarzające przestrzeń do kreatywnego rozwoju. Ocenie podlegają m.in.: pomysłowość w prowadzeniu lekcji, udział uczniów w konkursach i olimpiadach, a przede wszystkim rozwijanie aktywności uczniowskiej.
- Praca nauczyciela to coś więcej niż realizowanie podstawy programowej, dlatego chcemy nagrodzić tych, którzy są pomysłowi i robią wszystko by zainteresować uczniów otaczającym światem. Docenimy też szkoły, które stwarzają swoim uczniom możliwość dodatkowej edukacji, m.in w zakresie kultury - mówi wicemarszałek Wiesław Raboszuk.
Reklama
Dla zwycięzców w kategoriach kreatywna szkoła podstawowa i ponadpodstawowa, planowane są nagrody pieniężne w wysokości po 10 000 zł brutto, a dla zwycięzców w kategoriach kreatywny nauczyciel szkoły podstawowej i ponadpodstawowej - po 5 000 zł brutto. W konkursie nie mogą brać udziału zwycięzcy poprzednich edycji.
Kandydatów do nagród można zgłaszać do 1 października 2021 r. pocztą na adres Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Brechta 3, 03-472 Warszawa; osobiście w punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Skoczylasa 4 lub ul. Jagiellońska 26, kartą w wersji elektronicznej - edytowalnej przesłać na adres: edukreator@mazovia.pl.
Wszelkie informacje o konkursie można otrzymać pod nr tel. (22) 59-79-538 lub wysyłając pytania na adres e-mail: marcin.polak@mazovia.pl
Źródło: mazovia.pl
Wyświetleń: 512 | komentarze: - | 08:40, 19.09.2021r. |