Do awarii centrali telefonicznej doszło w Urzędzie Miasta w Ostrołęce. W piątek 18 listopada nie można dodzwonić się na żaden numer ratusza. Obecnie prowadzone są prace naprawcze przez operatora sieci. Ratusz podał zastępcze numery telefonów.
Reklama
- Informujemy, że ze względu na awarię centrali telefonicznej, która wystąpiła po stronie operatora sieci, nie można dodzwonić się do Urzędu miasta Ostrołęki - informuje ratusz.
Mieszkańcy mogą kontaktować się za pomocą poczty elektronicznej na adres: um@um.ostroleka.pl oraz na służbowe telefony komórkowe Dyrektorów i Kierowników poszczególnych Wydziałów Urzędu Miasta:
- Kierownik Biura Rady Miasta - tel. 512-376-647,
- Dyrektor Wydziału Informatyki - tel. 509-719-933,
- Kierownik Biura Prawnego - tel. 573-135-554,
- Kierownik Biura Kontroli i Skarg - tel. 601-512-667,
- Dyrektor Wydziału Obsługi Urzędu i Mieszkańców - tel. 603-353-150,
- Dyrektor Wydziału Uprawnień Komunikacyjnych - tel. 609-933-411,
- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Drogownictwa - tel. 532-759-428,
- Dyrektor Wydziału Działalności Gospodarczej - tel. 514-761-847,
Reklama
- Zastępca Skarbnika Miasta - tel. 512-004-107,
- Dyrektor Wydziału Budownictwa - tel. 607-097-091,
- Dyrektor Wydziału Geodezji i Kartografii - tel. 607-361-262,
- Dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - tel. 573-135-650,
- Kierownik Biura Ewidencji Ludności - tel. 512-034-101,
- Dyrektor Wydziału Planowania i Zintegrowanego Rozwoju - tel. 882 436 563,
- Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego - tel. 504-513-203,
- Komendant Straży Miejskiej Ostrołęki - tel. 513-017-793,
- Miejski Rzecznik Konsumentów - tel. 510-095-465.
Wyświetleń: 1236 | komentarze: - | 09:06, 18.11.2022r. |