sobota, 27 kwietnia 2024 r., imieniny Teofila, Zyty, Żywisława

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

OPWiK: Uwaga, zmiana rachunku bankowego dla klientów

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji wdraża nowy system informatyczny, który usprawni dostęp do usług. Dodatkowo każdy odbiorca otrzymuje nowy, indywidualny numer rachunku bankowego do wpłat.

O wprowadzanych zmianach oraz usprawnieniach spółka poinformowała w komunikacie.

- Szanowni Państwo, obecnie jesteśmy w trakcie wdrażania nowego, zintegrowanego systemu informatycznego w naszej spółce. Wprowadzamy nowe rozwiązania, których głównym celem będzie zapewnienie lepszego dostępu do szerokiego zakresu naszych usług drogą elektroniczną, jak również nowoczesne elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, a w niedalekiej przyszłości e-Aplikacje - podaje OPWiK.

Uwaga! Zmiana numeru rachunku bankowego! 

Od 1 stycznia 2023 r. uległy zmianie druki faktur w spółce oraz w celu lepszej organizacji, każdy odbiorca usług otrzyma nowy indywidualny numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat. 

- Dokładamy wszelkich starań, aby proces migracji przeprowadzić jak najszybciej i aby był on jak najmniej uciążliwy dla naszych klientów. Jednak przy tak dużym przedsięwzięciu mogą niestety pojawić się utrudnienia w trakcie prac wdrożeniowych. Przepraszamy za wszelkie niedogodności oraz liczymy na wyrozumiałość - zaznacza zarząd spółki.

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań należy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta, nr telefonu: (29) 769-47-57, (29) 769-47-55 lub (29) 769-47-76 lub e-mail: .

 

Artykuł sponsorowany

Wyświetleń: 1275 komentarze: - Wrzuć na Facebooka 12:38, 01.02.2023r. Drukuj


Powrót