sobota, 19 października 2019 r., imieniny Piotra, Pawła, Ziemowita

BRW

Aktualności

Kiedy pojedziemy wyremontowanym mostem? (wideo z drona)

Główne prace przy remoncie starego mostu na Narwi w Ostrołęce dobiegły końca, jednak wszystkie roboty zostaną zakończone dopiero w połowie maja 2020 r. Prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu kierowcy będą mogli pojechać przebudowaną przeprawą. To jedna z największych inwestycji w naszym mieście od wielu lat. 

Jak poinformował nas Arkadiusz Jędrzejczyk, inżynier kontraktu z firmy Suez, najważniejsze prace związane z przebudową starego mostu w Ostrołęce zostały zakończone. Wszystko idzie zgodnie z harmonogramem.

Reklama- Główne roboty dotyczące remontu mostu dobiegły końca, jednak wszystkie prace zostaną zakończone dopiero w połowie maja 2020 r. Przeprowadzono też próbne obciążenie mostu z wynikiem pozytywnym. Ponadto został złożony wniosek do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Czekamy na decyzję. Jeśli ją otrzymamy, wtedy zostanie przywrócony ruch kołowy na moście, natomiast dalsze prace będą trwały. Musimy m.in. rozebrać most tymczasowy i drogi dojazdowe - powiedział nam Arkadiusz Jędrzejczyk.

Kiedy więc pojedziemy odnowionym mostem? Jak stwierdził Arkadiusz Jędrzejczyk, jest szansa na to, żeby ruch kołowy na przeprawie został przywrócony w tym tygodniu, bądź na początku przyszłego.

Remontem mostu zajmuje się firma Strabag. Inwestycja to jedno z nielicznych zadań drogowych w mieście, która była realizowane bez większych zakłóceń. Najpoważniejszy problem pojawił się w grudniu ubiegłego roku, kiedy okazało się, że filary mostu nie posiadają wystarczającego zbrojenia. Wówczas dowiedzieliśmy się, że koszt remontu znaczenie wzrośnie.

ReklamaStary most na Narwi w Ostrołęce wybudowano w 1954 roku. Remont przechodził w latach 1995-1996 i od tego czasu coraz bardziej niszczał. Po zakończeniu przebudowy będzie dużo szerszy. Po jednej stronie znajdzie się wygodna ścieżka rowerowa, dwukierunkowa, o szerokości 2 metrów. Szerszy, bo półtorametrowy, będzie też chodnik dla pieszych. Obydwa szlaki komunikacyjne, dla pieszych i rowerzystów, będą wykonane z kostki brukowej, zabezpieczone balustradami o wysokości 120 cm i półmetrowym pasem bezpieczeństwa z barierą odgradzającą od strony jezdni. Ta ostatnia będzie składać się z dwóch pasów ruchu o szerokości 3,5 metra każdy.

Więcej na ten temat:

- Na moście jest asfalt, trwa budowa chodników i montaż balustrad (wideo z drona)

- Remont mostu niezagrożony. Trwa układanie kostki i budowa podjazdów (zdjęcia, wideo z drona)

- Piła i siekiera? Na starym moście pojawiła się wiecha (zdjęcia)

Odsłon: 17796 komentarze: 71
12:40, 01.10.2019r. Drukuj

PROMOCJA





Powrót


123 @ 12:43, 01.10.2019

IP: 188.146...191

Smutne, że nikt nie pomyślał o poszerzeniu tego mostu do 4 pasów. A pojazdów przybywa.

bridge @ 13:02, 01.10.2019

IP: 217.79...2

Oczywiście że powinien mieć 4 pasy w dzisiejszych czasach. Podwieszana kładka pieszo-rowerowa.

213123 @ 13:03, 01.10.2019

IP: 109.206...152

Niestety 4 pasy na moście by nic nie dały a w mojej ocenie pogorszyły.
Arterie z dwóch stron mostu są niedostosowane do 4 pasów na moście

Wiesiek @ 13:14, 01.10.2019

IP: 37.30...48

Powinna być estakada podobna do budowanego skrzyżowania Marsa Żołnierska w Warszawie.

Realny @ 13:16, 01.10.2019

IP: 188.146...14

Redakcja MO przecież mówiła że będą 4 pasy i podwieszana ścieżka rowerowa. Teraz powinno być sprostowanie i przeprosiny za podawanie błędnych informacji bądź celowe wprowadzanie w błąd

Kolo @ 13:20, 01.10.2019

IP: 37.47...125

Remont bez zakłóceń bo nie robiła go Ostrada.

do realny @ 13:24, 01.10.2019

IP: 79.184...21

idi*to to było pisane na prima aprilis laughing laughing laughing

Eh @ 13:26, 01.10.2019

IP: 81.15...33

Kolejna inwestycja Pana Kotowskiego ukończona a tu na basenie nawet ciepłej wody pod prysznicem nie ma... A miało być niby lepiej...

Ostrołęczanin. @ 13:39, 01.10.2019

IP: 195.38...141

Dobry pomysł to ten trzeci most z ronda Łupaszki na Goworowską.

starymost @ 13:44, 01.10.2019

IP: 178.42...9

Stary most?
Co to jest?
To jest NOWY MOST!
Jak można zbudować stary most?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:51, 01.10.2019

IP: 83.28...121

Cyt.:
"Kolejna inwestycja Pana Kotowskiego ukończona"

A, co z Blachnickiego i Ostrowską?

Cyt.:
"a tu na basenie nawet ciepłej wody pod prysznicem nie ma..."

A, za Kotowskiego była i Kulik, przyszedł i zakręcił?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:53, 01.10.2019

IP: 83.28...121

Ostrołęka, oprócz garba finansowego, w postaci aquaparku, musi dokładać jeszcze do muzeum bandytów, które w 100% miało finansować ministerstwo dziewictwa narodowego - czy ktoś mi może wytłumaczyć, dlaczego się stało, że miasto musi asygnować ogromne sumy, na coś co miało utrzymywać ministerstwo?

x @ 14:08, 01.10.2019

IP: 188.147...244

No to teraz sobie wszyscy przypomną, jak wyglądały korki spod Kasyna aż do Stodoły. Do tej pory Ostrołękę ratowało to, że dojazdy do przeprawy tymczasowej przyjmowały nadmiar samochodów. Będą one teraz stać na aż Bogusławskiego. Poza tym wróci normalny ruch ciężarówek.

Do 213123 @ 14:15, 01.10.2019

IP: 2a01:110f...3f49

Od strony Ostrołęki jest po 2 pasy. Wjazd na rondo to również 2 pasy. Ponadto obiecano estakadę nad rondem. Gdyby powstała to na moście będzie zwężenie z 3 do 1 pasa czyli jeszcze większy bałagan niż jest. Ten remont to zaprzepaszczenie szansy na upłynnienie ruchu w tym rejonie. Na wiele, wiele lat...

do Jan Kowalski z Ostrołęki @ @ 14:41, 01.10.2019

IP: 2a01:110f...e581

koniowalski,ty sam jestes bandyta,i do tego POpaprany.. angry
szczycisz sie tym ze ludzi wyzywasz...? angry

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:51, 01.10.2019

IP: 217.146...85

Szczycę się tym, że z bandytów i oprawców, tylko dlatego, że nosili polskie mundury, nie robię bohaterów, bo nie mógłbym spojrzeć w twarz, ani sobie, ani tym, których rodziny, Ci bandyci i oprawcy pomordowali - tym się szczycę.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:53, 01.10.2019

IP: 217.146...85

A, Ty czym się szczycisz, tym, że czcisz bandytów i oprawców - to jest dla Ciebie, powód do chwały?

Jedź tam, gdzie grasowali Twoi "bohaterowie" i powiedz rodzinom pomordowanych, że mordowali ich Twoi bohaterowie.

do Jan Kowalski z Ostrołęki @ @ 15:21, 01.10.2019

IP: 2a01:110f...e581

z toba dyskusja jest bezcelowa,jestes zaslepiony nienawiscia i pogarda do ludzi inaczej myslacych...zreszta jak wszyscy popaprancy...

budud @ 15:24, 01.10.2019

IP: 185.166...66

a po coo macie jechac

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:24, 01.10.2019

IP: 217.146...85

Zapytałeś o bandytów, a więc Ci odpowiedziałem, czego się spodziewałeś, że nagle zmienię zdanie i bandytów, zacznę nazywać bohaterami?

Cyt.:
"z toba dyskusja jest bezcelowa"

Powtarzam to do znudzenia - nie ma takiego obowiązku, a więc oznajmianie mi o tym, jest pozbawione sensu.

Józef @ 15:27, 01.10.2019

IP: 95.49...44

chodnik i ścieżka powinny być zamienoune miejscami

Sk/mUTEK @ 15:31, 01.10.2019

IP: 185.69...66

Pytanie ???
Apel do PIS
Dlaczego chwalenie hitleryzmu czy stalinizmu jest w Polsce karane
a obrażanie ludzi, którzy z tym systemem walczyli nie ? ? ?
.A gdyby tak z 1 roczek chociaż ?

Ostatni Partyzant @ 15:45, 01.10.2019

IP: 5.172...34

A kiedy zostanie otwarte Muzeum Wyklętych ? Jest ono niezwykle potrzebne wszystkim Ostrołęczanom i innym mieszkańcom okolic. Czekamy z niecierpliwością. Kiedy ?

karol @ 15:47, 01.10.2019

IP: 109.241...45

Ten most jest krzywy,barierki są krzywe,asfalt jest krzywy,ogólnie wszystko jest krzywe.

do niezadowolonych @ 15:58, 01.10.2019

IP: 83.28...151

Jak się nie podoba to możecie podróżować przeprawą tymczasową.

karol @ 16:00, 01.10.2019

IP: 109.241...45

Rzeka też płynie nie w tym kierunku co trzeba.

mieszkaniec @ 17:05, 01.10.2019

IP: 31.41...214

do 123popieram tylko tu chyba nikt o niczym nie mysli może mysli jak njdłużej życ za podatników piniądze radni byly prezydent

obserwator @ 17:06, 01.10.2019

IP: 31.41...72

Dlaczego na dojazdach do mostu między chodnikiem a nasypem nie ma barierek U-11a.
Zgodnie z projektem powinny być,jeżeli nie ma ruch pieszych nie powinien się odbywać.

mieszkaniec @ 17:16, 01.10.2019

IP: 31.41...214

213123 a jak 4 pasy nie potrzebne to może nie budowac nowych drug starych nie remontowac jakos to bedzie tylelat bylo tylko ze dawniej samochodów bylopo1dnym lub wcale a dzis sa po 2. 3 lub wiecej wosy mialy na wiosce kilka ateraz maja pokilka każdy

do obserwator @ 17:38, 01.10.2019

IP: 95.49...82

Jeszcze nie skończyli, chodnika w niektórych miejscach nie ma a ty barierki chcesz. Będą na całej długości od jednego do drugiego końca.

ona @ 18:00, 01.10.2019

IP: 176.109...166

W 1920r. w nieco ponad rok ukończono budowę 40 Wall Street, Chrysler Building oraz Empire State Building a tu naprawić mostu przez dwa lata nie mogą ....żenada. angry

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 18:03, 01.10.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"a obrażanie ludzi, którzy z tym systemem walczyli nie ? ? ?"

Przypominam, bo znowu udajesz, że nie wiesz o co chodzi.

Bandyta, o którym piszę, tylko dzięki zbiegowi okoliczności, nie stanął przed sądem wojskowym, za złamanie rozkazu, w wyniku czego, wymordował około 8, niewinnych cywilów.

Instytut Pamięci Narodowej, uznał działania bandyty i jego oddziału za zbrodnię wojenną.

Uważasz, że walka z Sowietami, usprawiedliwia bandytyzm???

To, ilu jeszcze bezbronnych cywili miałby, bestialsko zamordować, żebyś uznał go za zbrodniarza - 1000, 2000, 10000 - ilu?

Przypominam:

"wywlekali z domów i bestialsko mordowali na oczach sąsiadów" - to są dla Ciebie, bohaterskie czyny???

Jak nisko trzeba upaść, żeby tak myśleć, jak pogardą dla ludzi trzeba się legitymować???

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 18:05, 01.10.2019

IP: 217.146...85

Errata - około 80 niewinnych cywilów.

Sk/mUTEK @ 19:26, 01.10.2019

IP: 176.109...166

Może faktycznie przesadziłem z tym rokiem, sugerując rok więzienia za obrażanie obrońców ojczyzny przed hitlerowcami i sowietami.
Ale 1 rok w zakładzie psychiatrycznym to na 100 % .

Ja uważam, że źle o żołnierzach wyklętych mówią, rodziny tych co współpracowali z Niemcami lub z sowietami lub jak kto woli z ubekami. Po prostu ich się bali, że poniosą, kare za swoje zbrodnie, ciesząc się z ich śmierci.
O ile współpraca z Niemcami skończyła się bo Niemcy przegrali wojnę,
To współpraca z sowietami historycznie patrząc dobrze się opłacała współpracownikom , Była sowicie wynagradzana zaraz po wojnie a potem przez władze PRL .

Kierowca1 @ 19:28, 01.10.2019

IP: 46.134...23

Po co wam 4 pasy hahah śmieszni jesteście, i rondo bardziej zapchane będzie, niech najpierw ktoś zlikwiduje problem co jakiś mało inteligentny kiedyś zrobił czyli sprowadził dwa mosty w jedno rondo gamoń jeden , jak to usuna to mogą być i 8 pasów

Sk/mUTEK @ 19:38, 01.10.2019

IP: 176.109...166

Na pewno wszyscy czekają na nowy - stary most.
Kiedy otwarcie i czy będzie wstęga ?
Czy prezydent zaprosi Kotowskiego ?
Czy prezydent zaprosi księdza na poświęcenie ?

Ciekawe które wyzwanie okaże cięższe ?

laughing laughing laughing crying

do Kierowca1 @ 22:06, 01.10.2019

IP: 2a01:110f...90d3

Sam jesteś mało inteligentny. Jak budowali "nowy most" to ty i większość auslanderów z prowincji jeździliście co najwyżej na targ do Kadzidła zahaczając przy okazji o Gees w Dyszobabie. Ruch samochodowy w tamtym czasie to 15% obecnego więc wtedy rozwiązanie to zdawało egzamin. Niestety czas w tym grajdole się zatrzymał. Nikt nie myśli o poszerzaniu ulic, wiaduktach (przynajmniej nad torami), planowaniem bezkolizyjnych prawoskrętów nie wspominając o dokończeniu obwodnicy. Nawet kładkę dla pieszych wybudowano 100 metrów od przejścia (proponuję z drugiej strony wykopać przejście podziemne). Pominę fakt, że kilka lat temu, jakiś miejski geniusz od projektowania skrzyżowań opanował obsługę cyrkla i bezmyślnie klepie wszędzie ronda (nawet tam gdzie natężenie ruchu pieszego powinno to wykluczać). O ścieżkach rowerowych z frezowanej kostki brukowej nawet nie wspomnę.

Cztery pasy na moście to była szansa na planowanie kolejnych inwestycji upłynniających ruch w tym rejonie. Problem korków na ul.Bogusławskiego nie wynika z ilości pojazdów tylko ze zwężenia dwóch pasów do jednego w stronę mostu (jest za blisko skrzyżowania). Przebudowa r. Siemowita na turbinę to groszowe sprawy. Jeśli dodamy tam bezkolizyjny prawoskręt z mostu w stronę Myszyńca i z Warszawskiej w stronę m. Madalińskiego to jestem pewien że przepustowość tego skrzyżowania zwiększy się o 30%. To przykład bardzo budżetowego rozwiązania dzięki któremu można wiele osiągnąć. Na chwile obecną to i tak psu w d. bo i tak będzie się tworzył korek przy I LO przez wspomniane zwężenie do jednego pasa na moście.

Drifter @ 23:11, 01.10.2019

IP: 46.77...75

No to teraz wieczorami z wlotu na most będzie sie mogło upalac bunie

x @ 23:13, 01.10.2019

IP: 188.147...244

Dokładnie, nowy most powstał na czas remontu starego i jedynym problemem był zbyt wąski skręt w ulicę Spacerową - ciężarówki nie mogły się minąć. Żadnych korków nie było widać, mosty były tak słabo obłożone, że nowy miał służyć docelowo jako kładka dla pieszych.

kl @ 05:41, 02.10.2019

IP: 178.235...226

Do ,,partyzant,, - taki z ciebie partyzant jak z,, łupaszki,, bohater i człowiek. Ja, moja rodzina i wszyscy moi znajomi mają te ,,muzeum,, wiesz gdzie? Żywimy nadzieję, że po jakimś czasie budynki te przeznaczone zostaną przydatne mieszkańcom miasta cele. Kto dał ci fanatyku upoważnienie wypowiadania się w imieniu wszystkich?

@ @ 06:49, 02.10.2019

IP: 37.47...156

"do Kierowca1"
Moje zdanie było takie same /4pasy/, została zaprzepaszczona szansa na rozwiązanie zatorów komunikacyjnych . Po remoncie most ma taką samą przepustowość jak w latach 50-tych , kiedy to ruch w tym kierunku był wręcz symboliczny.

Filar @ 07:39, 02.10.2019

IP: 37.248...25

A co z tym filarami????? nie było zbrojenia a teraz już jest?? nie było widać żeby zostały one w jakiś sposób wzmocnione a koszty rzekomo wzrosły... wassat

ja a mo że on @ 09:05, 02.10.2019

IP: 185.166...181

Muzeum Wyklętych czasami zwanych Przeklętymi to po prostu nowa świątynia, nowej religii. Systemy autorytarne tak mają. To nie jest wiedza powszechna ale Hitler po dojściu do władzy w latach 30tych jaką jedną z pierwszych budowli nowego systemy wybudował "Mauzoleum 16 Męczenników". To było ku czci zabitych w zamachu w Monachium. Obowiązkiem szkół, zakładów pracy było zorganizowanie wycieczek by każdy mógł oddać im tam cześć. Wiedzieliście o tym? Poczytajcie. Widzicie analogię? Pewna opcja polityczna za punkt honoru stawia sobie stworzenie Nowego Polaka. Prawdziwego Patrioty. Aby to uczynić potrzebuje Mitu Założycielskiego. Potrzebuje Nowych Bohaterów, Nowego Systemu wartości i rzeczonych Świątyń. Aby to uczynić nie waha eis stawiać w jednym szeregu Prawdziwych Bohaterów i "Bochaterów Wątpliwych" przy deficycie tych pierwszych. To świadome działanie, świadome i niegodne bo dezawuuje prawdziwych. Systemy autorytarne ( bo jeszcze nie totalitarne) czuja silna potrzebę oznaczania dominacji chociażby pomnikami. Komuż to w ciągu ostatnich 5 lat postawiono najwięcej świeckich pomników? To tworzenie Nowej Historii. Każdy kto neguje Nową Historię jest Wrogiem Systemu i będzie niszczony z pełną determinacją lojalnych koniunkturalistów i wyznawców. Już słychać nostalgię za możliwością karania więzieniem za nieprawomyślność. Negując system popełniacie myślozbrodnie. Cecha bolszewizmu w wersji NEO. To, że ktoś pielęgnuje wspomnienia rodzinne i nie są one zgodne z linią Nowej Historii? Tym gorzej dla tych wspomnień. Przypnie się przodkom łatę zdrajców, kolaborantów, szmalcowników. Bo CEL uświęca środki! Kto nie rozumie dobra Nowej Historii musi zniknąć!

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:44, 02.10.2019

IP: 217.146...87

Cyt.:
"Ja uważam, że źle o żołnierzach wyklętych mówią, rodziny tych co współpracowali z Niemcami lub z sowietami lub jak kto woli z ubekami."

Bo jesteś głuchy, ślepy i nie masz zdolności asymilacji argumentów - powtarzam jeszcze raz - jedź na Litwę, w miejsca gdzie grasowali Twoi bohaterowie, i powiedz to rodzinom, pomordowanych, że mordowali ich Twoi bohaterowie - co Cię przed tym powstrzymuje, strach, czy może wstyd?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:48, 02.10.2019

IP: 217.146...87

Z Ostrołęki do Dubinek, jest 420 km x 2 = 840 km.

Przyjmując, że samochód na trasie spali około 8 litrów, to mamy, do równego 70 litrów x 5 = 350 zł - jeśli Cię nie stać, to napisz, zorganizujemy jakąś zrzutkę.

Tokoz @ 10:15, 02.10.2019

IP: 188.147...214

Mnie natomiast ciekawi koszt rozebrania przeprawy tymczasowej wraz z dojazdami do niej.

podatnik @ 12:02, 02.10.2019

IP: 83.28...96

Tanio nie będzie, przeprawa tymczasowa to studnia bez dna, a mógł być trzeci nowy most połączony z rondem Łupaszki, który odciążyłby natężenie ruchu na moście Madalińskiego.

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 12:22, 02.10.2019

IP: 188.147...219

podatnik, masz rację, mógłby być trzeci most ale w 4 lata temu nie dostaliśmy dofinansowania i trzeba było budować przeprawę tymczasową.

"2 czerwca 2015 roku w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego, Urzędu Marszałkowskiego oraz Urzędu Miasta Ostrołęki. Z wyliczeń przedstawionych przez pracowników Urzędu Marszałkowskiego wynikało, że dofinansowanie na budowę przeprawy mostowej przez rzekę Narew może wynieść 37.691.833,59 zł, przy wartości całego zadania na sumę 123 mln 800 tys. zł.

Zatem deklarowane dofinansowanie nie wyniosłoby 80% co jest zasadą w podobnych projektach, a jedynie 32,5% wartości inwestycji! Miasto oczekiwało równego traktowania i dofinansowania na takim właśnie poziomie, dlatego 6 kwietnia 2016 roku ponownie zwróciło się z wnioskiem do Marszałka Województwa Mazowieckiego o wyrażenie zgody na wpisanie do Kontraktu Terytorialnego inwestycji polegającej na budowie przeprawy mostowej na rzece Narew, co umożliwiłoby jej dofinansowanie w ramach RPOWM 2014-2020 w takiej wysokości."

rrysiek @ 12:48, 02.10.2019

IP: 2604:2000...6fb2

jak na nowy most to troche za woski kaszana

zenek @ 12:52, 02.10.2019

IP: 2604:2000...6fb2

cos poszlo nie tak za woski most kaszana

gościnnie @ 13:17, 02.10.2019

IP: 95.49...80

No teraz to fajniej będzie stało się w korkach w tym emeryckim mieście. Tyle pieniędzy wybulone by emeryci mogli swobodniej się mijać na chodniku i podziwiać stojących w korku.

_Ka_mil_ @ 13:22, 02.10.2019

IP: 95.49...80

No teraz to fajnie będzie się stało w korkach w tym emeryckim mieście. Tyle pieniędzy wybulone by emeryci mogli swobodniej mijać się na chodniku i podziwiać stojących w korku.

1234 @ 13:29, 02.10.2019

IP: 83.31...128

Przy takim generalnym remoncie pozostawienie dwóch pasów to marnotrawstwo. W latach 50 dwie nitki wystarczały, dziś to niestety za mało.

Tokoz @ 14:29, 02.10.2019

IP: 188.147...214

Ile będzie kosztować likwidacja przeprawy tymczasowej

zastanawia mnie.. @ 14:54, 02.10.2019

IP: 84.64...230

Zastanawiam sie czy w ogole utwardzenie nasypu oraz usztywnienie bedzie bo jak nie.. to dlugo ten most nie bedzie funkcjonowac. Taki napór jaki on bedzie mial to z lewej strony oraz z prawej powinien znajdowac sie material geosyntetyczny w ochronie przeciwerozyjnej.Bo do tej pory go nie widac ;)

Fajnie by bylo jakby ten most byl podswietlany od dolu.. bylby duzo lepszy efekt :)

zastanawia mnie.. @ 14:54, 02.10.2019

IP: 84.64...230

Zastanawiam sie czy w ogole utwardzenie nasypu oraz usztywnienie bedzie bo jak nie.. to dlugo ten most nie bedzie funkcjonowac. Taki napór jaki on bedzie mial to z lewej strony oraz z prawej powinien znajdowac sie material geosyntetyczny w ochronie przeciwerozyjnej.Bo do tej pory go nie widac ;)

Fajnie by bylo jakby ten most byl podswietlany od dolu.. bylby duzo lepszy efekt :)

mhhm @ 14:55, 02.10.2019

IP: 84.64...230

Zastanawiam sie czy w ogole utwardzenie nasypu oraz usztywnienie bedzie bo jak nie.. to dlugo ten most nie bedzie funkcjonowac. Taki napór jaki on bedzie mial to z lewej strony oraz z prawej powinien znajdowac sie material geosyntetyczny w ochronie przeciwerozyjnej.Bo do tej pory go nie widac ;)

Fajnie by bylo jakby ten most byl podswietlany od dolu.. bylby duzo lepszy efekt :)

mhhm @ 14:55, 02.10.2019

IP: 84.64...230

Zastanawiam sie czy w ogole utwardzenie nasypu oraz usztywnienie bedzie bo jak nie.. to dlugo ten most nie bedzie funkcjonowac. Taki napór jaki on bedzie mial to z lewej strony oraz z prawej powinien znajdowac sie material geosyntetyczny w ochronie przeciwerozyjnej.Bo do tej pory go nie widac ;)

Fajnie by bylo jakby ten most byl podswietlany od dolu.. bylby duzo lepszy efekt :)

yhy @ 14:56, 02.10.2019

IP: 84.64...230

Zastanawiam sie czy w ogole utwardzenie nasypu oraz usztywnienie bedzie bo jak nie.. to dlugo ten most nie bedzie funkcjonowac. Taki napór jaki on bedzie mial to z lewej strony oraz z prawej powinien znajdowac sie material geosyntetyczny w ochronie przeciwerozyjnej.Bo do tej pory go nie widac ;)

Fajnie by bylo jakby ten most byl podswietlany od dolu.. bylby duzo lepszy efekt :)

do nieradiomaryjny @ 16:34, 02.10.2019

IP: 83.28...96

To co przez cztery lata robiono za PiS, aby napisać nowy wniosek o trzeci most? Dlaczego poprzednia rządząca ekipa pożyczyła 30 mln na inwestycje i nie złożyła wniosku do rządu ze swojej partii?

nieradiomaryjny jest o 350 zł tańszy @ 16:52, 02.10.2019

IP: 37.130...34

do nieradiomaryjny, miasto nie dostało dofinansowania na trzeci most, więc zabrało się za budowę mostu tymczasowego i remont starego mostu. To przez cztery lata robiono. Na remont mostu pozyskano 17 mln od wojewody i 20 mln od Energi.

do nieradiomaryjny @ 17:07, 02.10.2019

IP: 83.28...96

Energa dała sama nic nie pozyskano od rzadu PiS, a wojewoda jest z PSL i tylko on dofinansowuje region i szpital, a co na to rząd?

nieradiomaryjny jest o 350 zł tańszy @ 17:52, 02.10.2019

IP: 37.130...34

do nieradiomaryjny, Energa tak sama dała z siebie, tak jak wojewoda jest z PSL. Z PSL jest marszałek Struzik, a nie wojewoda.

do nieradiomaryjny @ 17:55, 02.10.2019

IP: 83.28...96

Wojewoda dał na przeprawę tymczasową, a nie na most. Jak dał na nowy most to gdzie on jest? Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

BB @ 18:19, 02.10.2019

IP: 2a01:110f...1df0

Znowu widzimisiu nieradiomaryjny opowiadasz brednie. Co robili były Pan Prezydent, Pan Poseł wraz z Panem Senatorem przez te lata? Jakie problemy mieszkańców rozwiązali ? Wymieniaj. Śmiało.
Mieliście możliwość rozbudowania remontowanego mostu, ale byliście zbyt zajęci czym innym. Bo macie w nosie potrzeby mieszkańców.

nieradiomaryjny jest o 350 zł tańszy @ 18:43, 02.10.2019

IP: 37.130...34

do nieradiomaryjny, wojewoda dał 17 mln na remont mostu, Energa dała 20 mln na remont mostu. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

do nieradiomaryjny @ 18:56, 02.10.2019

IP: 83.28...96

Energa dała na remont starego mostu,

https://www.moja-ostroleka.pl/art/1543859912/czarne-chmury-nad-starym-mostem-za-remont-za
placimy-dodatkowo-ponad-6-mln-zl-wideo

wojewoda na przeprawę tymczasową,

https://www.moja-ostroleka.pl/art/1516798482/wszystko-zgodnie-z-planem-asfalt-mial-popeka
c

Rząd PiS nie dał na nowy most. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

nieradiomaryjny jest o 350 zł tańszy @ 19:27, 02.10.2019

IP: 37.130...34

do nieradiomaryjny, jeszcze raz powtarzam: wojewoda dał 17 mln na remont mostu, Energa dała 20 mln na remont mostu. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

do nieradiomaryjny @ 19:34, 02.10.2019

IP: 83.28...96

Remont mostu nie kosztował 37 mln zł. Po co kłamać?

https://www.moja-ostroleka.pl/art/1505392442/firma-strabag-z-pruszkowa-wyremontuje-stary-
most-w-ostrolece

dzik @ 20:00, 02.10.2019

IP: 185.166...155

laughingpo cholere most,przez rózan albo miastkowo na piechote tongue

tir @ 20:07, 02.10.2019

IP: 185.166...155

jaka petarde z mostem kolejowym zrobiliscie angrywisi i rdzewieje

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót